Hikayat Ilmu Mistik Misteri Melayu - ILMU PENGASIH + PENDIDING MELAYU SILAM

Ilmu Pendinding Melayu. Belajar TANGGUNG SENDIRI!

DOA RAJAH NAGA CINTAMANI YANG AMPUH LAGI MISTERI

ILMU PENGASIH + PENDIDING MELAYU SILAM.




ADA 4 CARA KAEDAH membaca DOA pendinding Melayu Silam ni.

Ada macam-macam versi; kebanyakannya bercampur antara mentera & nama2 Allah & nama Nabi. Dikatakan sesiapa yg berjaya menguasai doa ini dan sebati menjadi insan nyg terehebat. Wallahualam


Versi 1:


Bismillahirahmannirrahim,


hai sri cintamani, aku menghadap ke timur, aku makmur, aku menghadap ke barat, aku isyarat. Berkat aku memakai doa ular cintamani,

Syeikh saidi mengajar aku, berkat guru makbul limpah aku, kuuuu semangat. sekalian umat muhammad......menyerkup bumi tapak adam, cucur mencurah menimbun lambak padaku, kuuuu semangat. sekalian umat muhammad menyerkup langit sekalian umat memandang aku manis. Laut, Darat, timur barat, utara selatan, cucur menimbun lambak kepadaku. Syeikh wali menjaga depan pintu mukaku, syeikh saidi mngajar aku. Berkat guru makbul kepadaku, berkat doa :


Laa ilaha illallah muhammadar rasullulah


===============================

Versi 2:


mentera ular cintamai:


Bismillahirahmannirrahim,


hai sri cintamani, aku menghadap ketimur, aku makmur, aku menghadap ke barat, aku isyarat. Berkat aku memakai doa ular cintamani,

Syeikh saidi mengajar aku, berkat guru makbul limpah aku, kuuuurrrr semangat. sekalian umat muhammad......menyerkup bumi tapak adam, cucur mencurah menimbun lambak padaku, kuuuur semangat. sekalian umat muhammad menyerkup langit sekalian umat memandang aku manis. Laut, Darat, timur barat, utara selatan, cucur menimbun lambak kepadaku. Syeikh wali menjaga depan pintu mukaku, syeikh saidi mngajar aku. Berkat guru makbul kepadaku, berkat doa :


Laa ilaha illallah muhammadar rasullulah

===================================


Versi 3:

Inilah rupa ilmu perkasih ular cinta mani.


Bismillahhirrohmanirrohim
Adap-adap menunanikum babunallah
Hendak kukandang dalam diriku
Hendak menjadi nanggi
Kecil menjadi besar
Tua menjadi muda
Hai burung turun
Angkatkan makananku dari dalam surga
Bentang nur mabur
Jika bulan empat belas dimuka
kuberjalan anak raja raja
Aku juga manis dipandang si…(sebut namanya)…
Berjalan anak selatan
Aku juga manis dipandang si….(sebut namanya)…
Karena aku memakai do’a Ular cinta mani
Mustajab kepadaku
Kabul berkat guru
Berkat lailahailallah muhammaddarrosululloh


===========================

Versi 4:

1. Bismillah.(1x)

2. Shahadah.(1x)

3. Selawat atas NABI MUHAMMAD s.a.w (3x)

4. Doa NABI YUNUS (laaillaha illa anta subha na ka inni kuntum minal dzolimin 1x)


SERI MANI CINTA MANI,

ANAK BAYAN-BAYAN ALLAH,

KU TANAM DALAM OTAK SELIRANG TUBUH BADAN UMAT NABI MUHAMMAD S.A.W YANG BANYAK,

DIRIKU HINA ENGKAU MULIAKAN,

DIRIKU MISKIN ENGKAU KAYAKAN,

ENGKAU BUKAKANLAH RIBUAN PINTU BENDAHARA PADA DIRIKU,

KASIH DI HULU,

KASIH DI HILIR,

KASIH DI DEPAN,

KASIH DI BELAKANG,

KASIH DI KIRI,

KASIH DI KANAN,

KASIH DI DARAT,

KASIH DI LAUT,

SUJUD TUNDUK,

UMAT NABI MUHAMMAD S.A.W,

KEPADA DIRI KU....

BERKAT AKU MEMAKAI DOA ULAR CINTA MANI,

MAKBUL PADA DIRI KU....

HU ALLAH, HU ALLAH, HU ALLAH,

ALLAH HU, ALLAH HU, ALLAH HU..........




===========================

di antara kebanyakan doa yang saya suka baca ialah doa cinta mani kerana fungsinya pelbagai, berkat, mudah terhasil hajat, terutama hajat sesama manusia, seperti kata guru membacanya dengan keyakinan kemurahan Allah melimpah ke seluruh alam, Subhanallah, Allah mencukupkan yang sedikit, Allah melimpahkan kasih sayangNya ke seluruh alam, yang benci jadi kasih, Mintalah sesuatu dengan manusia Insyaallah dapat. Doa ini tidak boleh diberi kepada orang fasik kerana mudaratnya besar.
Tetapi apa yang tok paparkan ikhlas saya tidak pernah lihat, Sungguh luas ilmu Allah.

<< SUKA INFO INI? KLIK LIKE DAN SHARE DI FACEBOOK >>